Chop Suey al Montgros en lliure i la virtut de l'home decotat


Batalleta entretinguda la lliurada aquest matí al Montgros. Es tractava d'escalar en lliure la Chop Suey, oberta per menda lerenda l'any 2010 (ui no! que no es podia dir l'any!) i em sembla, pel que no he sentit, que encara no repetida (corregeixin-me si m'equivoco ses senyories).

La via en lliure està bé. Divertida, crec que un pèl exposada, però amb una roca deliciosa que la fa abordable, si més no, pels malalts del tema (que em consta que som uns quants). Actualitzo la ressenya i espero que la gaudiu. Remarcar que en la segona xapa de la via ens ha calgut fer un repòs / A0 i que una cosa és decotar i l'altra que et decotin, tot i que menda lerenda quan m'ajunto amb segons qui, pateixo d'ambdues patologies. Un consol, veure-ho com una virtut. Però no li donin voltes a tan misteriosa qüestió que quan tinguem una mica més d'estona, més inspiració i més experiència, parlarem abastament de la dita qüestió. Mentrestant, entretinguin-se amb la ressenya, que convida a anar a escalar aquesta fantàstica tàpia montserratina, ara que ve la primavera.


8 garlantes:

Ferran Guerrero { 2/2/13 14:02 }
Pinta guapa Dani, me l'apunto a veure si enganyo algú.

Bona feina.
Anònim { 3/2/13 10:29 }
Molt de be Bona activitat
J Coma
Albert { 3/2/13 19:46 }
L'arrancada del jardí 6b+/A0?? O sigui més fàcil que la Ying yang... No es pot graduar sense haver catat la roca, però mirant-m'ho des de sota i des del costat no m'ho va semblar. Segur que està ple de preses amagades...

Pots començar a parlar de graduacions quan vulguis, tampoc acabarem mai.
Anònim { 4/2/13 10:16 }
Albert, posa-li 6c, A0... ja queda més difícil que la Ying Yang, tot i que originalment només li donaven 6b!!
Gràcies JComa i Ferran, quan enganyis algú, a veure si resoleu l'A0 amb una mica de paciència..

salut i graus,

Bullarolins
Albert { 4/2/13 14:49 }
Sí, ja sé que a la Ying yang li donaven 6b originalment. La qual cosa demostra que cada vegada escalem pitjor.
Generalment no parlo mai de graus, és una discussió sense solució. Només importa si es pot passar o no es pot passar, i en aquest cas pinten bastos.
Oriol Quo { 5/2/13 07:17 }
Ostres Dani!! .... Realment hi ha menjars que es fan esperar a la cuina mentre es cuinen... Però val la pena esperar perquè acaben essent un festival de sabor a lo chop Suey fantàstic... Aquest cuinat en fa tota la pinta

PD.1. Entenc que ara ja només cal friends mitjans, microfriends i tricams, no?


QUO... Ferran!! a mi per anar a "jalar" ja em tens enganyat. hehehe
Ferran Guerrero { 5/2/13 08:34 }
Ueeee, ja tinc a un enganyat, Quo quant vulguis, pillem uns tricams que d'aixó no en tinc i fa temps que els busco. Una pregunta, eh que ara no es pot escalar per la zona, per nidificació etc, fins la primavera??? o no inclou el Montgros.

Salut i molt bona feina. Ara ja no podre dormir.Quo ets culpable dels meus mals sons
Anònim { 22/2/13 11:24 }
Sí Ferran, del 15 de febrer fins al 31 de maig no es pot escalar a la zona de Plecs del Llibre i Montgròs.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...